Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

Počet publikovaných článků za rok:
175
Nárůst návštěvnosti (12/2020 – 11/2021):
+ 484 %
Nárůst počtu uživatelů (12/2020 – 11/2021):
+ 453 %
Náš úkol

Obsahová strategie pro Zdraví jako vášeň

Pro klienta Zdravotní pojišťovnu ministerstva vnitra České republiky (ZP MV ČR) jsme vypracovali rozsáhlou obsahovou strategii k projektu Zdraví jako vášeň pro roky 2020-2023. Zdraví jako vášeň je obsahový portál přinášející informace pro klienty zdravotní pojišťovny, ale také edukační články týkající se péče o naše zdraví a zdravého životního stylu, lifestylová témata, rozhovory s odborníky apod.

V rámci obsahové strategie na následující 4 roky jsme zpracovali audit a analýzy stávajícího obsahu. V meziročním srovnání jsme sledovali návštěvnost webových stránek, cílové skupiny, zapojení a interakci na sociálních sítích a další. Rovněž jsme provedli analýzu konkurenčních podobně zaměřených projektů. V rámci klíčové analýzy jsme se zaměřili na hledaná klíčová slova dle určených parametrů a prognózy na další rok. Se závěrem auditu jsme navrhli úpravy (obsahové, UX ve vztahu k webovým stránkách aj.) a nastavili si cíle. Součástí obsahové strategie projektu byla také jasná definice formátů a kanálů, obsahové identity, návrh tonality komunikace, definice obsahových témat a tvorba celoroční road mapy komunikace, včetně nastavení cílů a metrik.

Následně jsme celou obsahovou strategii převedli do praxe a staráme se nyní i o samotnou správu portálu. Zdraví jako vášeň se ukazuje jako dobře fungující a oblíbený obsahový portál s vysokou návštěvností a dosahem.

Pro klienta ZP MV ČR také:

Naše Case study projektu Zdravý pohyb moje výhra

O projekt se staral náš borec v týmu

O projekt se stará naše hvězda týmu:

Reference

Report o udržitelnosti KB

#
marketingová komunikace

ŠKODA MAGAZÍN

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace

Report o udržitelnosti KB

#
marketingová komunikace

ŠKODA MAGAZÍN

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace