Pro klienta Zdravotní pojišťovnu ministerstva vnitra České republiky (ZP MV ČR) jsme vypracovali rozsáhlou obsahovou strategii k projektu Zdraví jako vášeň pro roky 2020-2023. Zdraví jako vášeň je obsahový portál přinášející informace pro klienty zdravotní pojišťovny, ale také edukační články týkající se péče o naše zdraví a zdravého životního stylu, lifestylová témata, rozhovory s odborníky apod.
V rámci obsahové strategie na následující 4 roky jsme zpracovali audit a analýzy stávajícího obsahu. V meziročním srovnání jsme sledovali návštěvnost webových stránek, cílové skupiny, zapojení a interakci na sociálních sítích a další. Rovněž jsme provedli analýzu konkurenčních podobně zaměřených projektů. V rámci klíčové analýzy jsme se zaměřili na hledaná klíčová slova dle určených parametrů a prognózy na další rok. Se závěrem auditu jsme navrhli úpravy (obsahové, UX ve vztahu k webovým stránkách aj.) a nastavili si cíle. Součástí obsahové strategie projektu byla také jasná definice formátů a kanálů, obsahové identity, návrh tonality komunikace, definice obsahových témat a tvorba celoroční road mapy komunikace, včetně nastavení cílů a metrik.
Následně jsme celou obsahovou strategii převedli do praxe a staráme se nyní i o samotnou správu portálu. Zdraví jako vášeň se ukazuje jako dobře fungující a oblíbený obsahový portál s vysokou návštěvností a dosahem.