Kreativní koncept "Dvojí role v životě"

Start kampaně:
2024
Projekt:
Náborová kampaň
Název
kampaně:
Dvojí role
v životě
Kanály:
Online i offline
Náš úkol

Vytvořit kreativní koncept pro HR aktivity včetně návrhu vhodných komunikačních kanálů. Kreativa musí oslovit lidi napříč spektrem různých profesí a věkových skupin. Kreativní koncept má reflektovat image ČPP.

Cíl kampaně: Účelem kampaně je nábor nových zaměstnanců pojišťovny. Klient chce v této kampani dát důraz na sebe jako na atraktivního a spolehlivého zaměstnavatele, který poskytuje svým zaměstnancům podporu, profesní růst napříč celou republikou a řadu benefitů.

Jak jsme na to šli?

  • Naplánovali jsme si debrief s klientem.
  • Zanalyzovali jsme aktivity náborových činností konkurence.
  • Proběhl interní brainstorming, na němž jsme diskutovali různé směry.

Na základě všech výše uvedených aktivit, nám vznikl zastřešující koncept: “Dvojí role v životě”

Hlavní myšlenkou tohoto konceptu je představit stávající zaměstnance ČPP ve dvou rovinách: jako odborníky v pojišťovnictví a zároveň jako lidi se svými koníčky a mimopracovními dovednostmi. Chceme ukázat, že své znalosti, zkušenosti a dovednosti z osobního života mohou uplatnit i v pracovním prostředí, a naopak. Vizuály proto zobrazují, jak může například sportovec, odmala vedený k disciplíně a týmové spolupráci, využít své dovednosti i v pracovní rovině. Cílem je také ukázat, že ČPP si cení nejen profesní odbornosti, ale i lidskosti a osobních kvalit.

Při tvorbě vizuálů jsme čelili rozhodnutí, zda využít modely z fotobanky nebo reálné zaměstnance ČPP. Interně i s marketingovým a HR týmem ČPP jsme se shodli pro druhou možnost, která celé kampani dává osobitější charakter a autenticitu. Pečlivě jsme také s klientem zvažovali výběr daných osob, přičemž jsme přihlédli k jejich délce pracovního poměru v ČPP a loajalitě, abychom předešli přefocování obsahu z důvodu možného ukončení zaměstnaneckého poměru.

Vizuální a textové zpracování:

  • Každého vybraného zaměstnance jsme fotili ve dvou rolích - pracovní i osobní. Fotografie byly doplněny o hesla, která vystihují jejich klíčové vlastnosti, např. hokejista = týmový hráč, férovost apod.
  • Pro každý vizuál jsme vytvořili jednoduchý a srozumitelný copywriting, který umocňuje poselství dvojí role v životě člověka.

S jakými “archetypy” jsme pracovali?

Kateřina, 48 let, s heslem ODVÁŽNÁ

Žena středního věku, která ve volném čase jezdí na motorce, nebojí se výzev a je inspirací pro jiné ženy.

 

Lukáš, 33 let, s heslem KREATIVNÍ

Muž středního věku, který ve volném čase vystupuje jako bavič/stand-up komik, svou “outgoing povahu” promítá i do své práce, je přátelský, zábavný a kreativní spolupracovník.

 

Michaela, 26 let, s heslem VYROVNANÁ

Jako představitelka mladší generace hledá work-life balance, ráda cvičí jógu a vyrovnanost našla při práci v ČPP.

 

Roman, 30 let, s heslem TÝMOVÝ

Představitel mladší generace, hokejista odmala zvyklý na dril, sport ho naučil týmové spolupráci, kterou uplatňuje v práci.

 

Ivanna, 32 let, s heslem ZAPÁLENÁ

Ve volném čase ráda vaří a peče, je zapálená pro dobrou chuť i dobrou práci, kterou našla v ČPP.

 

Lucie, 38 let, s heslem CÍLEVĚDOMÁ

Překonává výzvy na horách v treku a současně i v práci, kde se nebojí překážek.

Kampaň byla v první fázi spuštěna především v online prostředí, brzy se ale objeví také na billboardech a CLV plochách.

Shrnutí: Při realizaci této kampaně jsme se zaměřili tvorbu kreativního konceptu, klíčového vizuálu a komunikačních formátů, které reflektují image ČPP a osloví široké portfolio definovaných cílových skupin. V další fázi se plánuje nastavení konkrétních KPI’s a sledování výkonnosti kampaně, které bude zajišťovat performance agentura.

Práce na náborových kampaních, jako byla tato pro ČPP, nás opravdu baví. Rádi se zapojíme i do tvorby kampaní nebo strategií na míru právě pro vás. Ať už potřebujete pomoct s náborem, posílit značku, nebo přivést nové zákazníky. Zavolejte nám a rádi se s vámi o možnostech pobavíme.
Začít nezávaznou spolupráci

O projekt se staral náš borec v týmu

O projekt se stará naše hvězda týmu:

Reference

Report o udržitelnosti KB

#
marketingová komunikace

ŠKODA MAGAZÍN

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace

Report o udržitelnosti KB

#
marketingová komunikace

ŠKODA MAGAZÍN

#
tištěné publikace

Zdraví jako vášeň - obsahová strategie

#
on-line aktivity

Banka Creditas

#
tištěné publikace

Costa Coffee Times

#
tištěné publikace

CarTec News

#
tištěné publikace