Vytvořit kreativní koncept pro HR aktivity včetně návrhu vhodných komunikačních kanálů. Kreativa musí oslovit lidi napříč spektrem různých profesí a věkových skupin. Kreativní koncept má reflektovat image ČPP.
Cíl kampaně: Účelem kampaně je nábor nových zaměstnanců pojišťovny. Klient chce v této kampani dát důraz na sebe jako na atraktivního a spolehlivého zaměstnavatele, který poskytuje svým zaměstnancům podporu, profesní růst napříč celou republikou a řadu benefitů.
Na základě všech výše uvedených aktivit, nám vznikl zastřešující koncept: “Dvojí role v životě”
Hlavní myšlenkou tohoto konceptu je představit stávající zaměstnance ČPP ve dvou rovinách: jako odborníky v pojišťovnictví a zároveň jako lidi se svými koníčky a mimopracovními dovednostmi. Chceme ukázat, že své znalosti, zkušenosti a dovednosti z osobního života mohou uplatnit i v pracovním prostředí, a naopak. Vizuály proto zobrazují, jak může například sportovec, odmala vedený k disciplíně a týmové spolupráci, využít své dovednosti i v pracovní rovině. Cílem je také ukázat, že ČPP si cení nejen profesní odbornosti, ale i lidskosti a osobních kvalit.
Při tvorbě vizuálů jsme čelili rozhodnutí, zda využít modely z fotobanky nebo reálné zaměstnance ČPP. Interně i s marketingovým a HR týmem ČPP jsme se shodli pro druhou možnost, která celé kampani dává osobitější charakter a autenticitu. Pečlivě jsme také s klientem zvažovali výběr daných osob, přičemž jsme přihlédli k jejich délce pracovního poměru v ČPP a loajalitě, abychom předešli přefocování obsahu z důvodu možného ukončení zaměstnaneckého poměru.
Shrnutí: Při realizaci této kampaně jsme se zaměřili tvorbu kreativního konceptu, klíčového vizuálu a komunikačních formátů, které reflektují image ČPP a osloví široké portfolio definovaných cílových skupin. V další fázi se plánuje nastavení konkrétních KPI’s a sledování výkonnosti kampaně, které bude zajišťovat performance agentura.
Práce na náborových kampaních, jako byla tato pro ČPP, nás opravdu baví. Rádi se zapojíme i do tvorby kampaní nebo strategií na míru právě pro vás. Ať už potřebujete pomoct s náborem, posílit značku, nebo přivést nové zákazníky. Zavolejte nám a rádi se s vámi o možnostech pobavíme.